Search

Friday, April 2, 2010

My Silver Collections




Terdetik di hati utk mengumpulkan koleksi silver yg x seberapa lg ni ke dalam satu blog yg baru. Bahan2nya masih dlm proses pengumpulan, info & foto koleksi silver yg aku miliki. Niat sbnrnya nk kongsi bersama kawan2 yg lain...tp sekali fikir nk wat tatapan sdiri doh la.
Aku start kumpul silver ni rasanya bermula dr awal tahun 2010 ni. Tak pasti silver pertama aku tu 2009 Canada Silver Maple Olympic 2010 - Thunderbird ataupon 2 keping 1 Dirham Wakala Induk Nusantara. Bahan2 masih dlm proses. Kumpulkan semua info dulu berkaitan dengan koleksi silver yg aku miliki.
One thing yg aku masih ingat, silver pertama yg aku nk ialah Silver Maple, & aku pon search la kat dlm ebay. Aku jumpa silver maple di tajuknya. Maka aku order la 1. Rupa2nya silver maple tersebut adalah silver maple olympic. Yang aku nk sbnrnya silver maple biasa. Namun sehingga skrg aku masih belom memiliki silver maple walaupon beberapa kali aku cuba mendapatkannya. Mula2 book ngan brader kat ganu tp bila dh jumpa, stok xdok. Aku amik benda lain. Pastu baru2 ni niat nk amik pulok maple ngan dia, tp tgk tiger & koala, x jd pulok amik maple. Xpo benda mudah dpt ni so xyoh gaduh sgt la amik hok lain hok best2 dulu..
That's all for the time being. Will be updated once i got enough info on my collections.

No comments:

Post a Comment